L’estudi sobre l’impacte dels projectes REDICE inclourà el treball del GIBAF

El GIBAF ha rebut una comunicació de l’IDP-UB informant-nos que el nostre projecte REDICE16-1580, titulat “La docència semipresencial en el grau dins el sistema universitari català”, formarà part de l’informe final de l’estudi “Valoració de l’impacte dels projectes REDICE”. Aquest estudi analitza l’impacte dels projectes REDICE en diferents dimensions, com ara:

  • Impacte bibliomètric
  • Impacte en l’activitat docent
  • Impacte en la capacitació tant de l’alumnat com del professorat
  • Impacte en decisions administratives o de gestió
  • Impacte en l’experiència percebuda per l’alumnat i/o professorat

Aquesta recerca de l’IDP-UB es publicarà al Dipòsit Digital de la UB amb ISBN i llicència Creative Commons Atribució 4.0, facilitant la seva consulta i difusió dins la comunitat acadèmica. A més, l’informe final inclourà la plantilla de l’instrument utilitzat per valorar l’impacte i, com a exemple, el nostre informe sencer, per la qual cosa ens han sol·licitat autorització expressa per a la seva publicació.

Des del GIBAF ens satisfà veure com la nostra tasca d’investigació i innovació docent contribueix a la millora del sistema universitari i guanya visibilitat dins la Universitat de Barcelona i més enllà. Aquest reconeixement reafirma la importància d’apostar per metodologies docents innovadores i sistemes d’aprenentatge flexible adaptats a les necessitats dels estudiants actuals.

Continuarem treballant en aquesta línia per continuar aportant coneixement i solucions que enriqueixin l’ensenyament universitari. Estarem atents a la publicació de l’informe i en compartirem els resultats quan sigui disponible.

 

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Publicacions, Reconeixements i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *